sobota, 16 lipca 2016

Agnieszka Lużyńska

Kilka słów o sobieKobieta w średnim wieku, lekko zakręcona, posiadaczka wielu zalet i …kilku wad.


Szczęście daje mi Świadomość, że mogłam komuś pomóc.


Moją główną cechą charakteru jest  Obowiązkowość, wiem to straszne...


W wolnych chwilach Dawniej wyszywałam, dziś wystarcza mi delektowanie się wolnym czasem. Czytam, kiedy chcę się wyciszyć.


Pierwszy idol Nigdy takiego nie miałam.


W ludziach denerwuje mnie Głupota, brak odpowiedzialności i bylejakość w działaniu.


Najbardziej cenię u przyjaciół Lojalność i dyskrecję.


Stojąc w korku Liczę kierowców dłubiących w nosie...


Gdy jestem złaLepiej zejść mi z drogi, staję się niebezpieczna.


Pierwsze zarobione pieniądze przeznaczyłam Było to tak dawno, że nie pamiętam na co...


Boję się...Samotności i bólu.


Płaczę, gdy...Jestem bezsilna.


Nigdy nie zjem Czerniny, frutti di mare. Owady i robaki też nie wchodzą w grę...


Podnieca mnie(kręci)...Twórcze działanie.


Gdybym była premierem Nie nosiłabym broszki....


Wymarzona podróż... Zawsze chciałam pojechać do Ameryki Południowej.


Gdy staję przed lustrem Widzę sympatyczną, zadbaną babkę, która wciąż może jeszcze zawrócić w głowie...


Gdybym nie była tym, kim jestem, to chciałabym być… Śpiewaczką operową.


Trzy przymiotniki, którymi określiłabym Marki Długie, zielone, zmieniające się na lepsze.


Pani motto życioweWszystko więc, co byście chcieli, żeby wam ludzie czynili i wy im czyńcie” Mt 7:12


DSC_1063

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle... przeczytaj książki te!

Znacie na pewno ten stan, gdy rzeczywistość skrzeczy, a złowróżbne informacje w mediach wypełniają nasze dni, to właśnie wtedy najbardziej p...