środa, 6 kwietnia 2016

Marlena Stosio

Kilka słów o sobie    Najtrudniej jest przedstawić samą siebie. Od urodzenia mieszkam w Markach, tu się spełniam prywatnie i zawodowo. Jestem typową babką z całym kobiecym urokiem :-)  i furą humorów.


Szczęście daje mi…. Rodzina, praca i możliwość samorealizacji.


Moją główną cechą charakteru jest….Córka twierdzi, że jestem uparta. Ja jednak uważam, że mój charakter ewoluuje i zmienia się w zależności od tego, na jakim etapie życia jestem


W wolnych chwilach….Jest ich niewiele. Staram się spędzać czas z moją rodziną - kino, spacer, wspólny wyjazd.


Pierwszy idol….Idole*... to moi rodzice. Tata - szalony, kochający życie, przedsiębiorczy z głową pełną pomysłów. Mama - ciepła, kochająca żona i matka, dobry człowiek.


W ludziach denerwuje mnie….Niewiele rzeczy. Zawsze próbuję tłumaczyć ich zachowanie.


 Najbardziej cenię u przyjaciół….To, że są i zawsze mogę na nich liczyć.


Stojąc w korku….Śpiewam :-) jak nie śpiewam to myślę, rozmyślam, wymyślam, przemyślam.


Gdy jestem zła….Lepiej się do mnie nie zbliżać  :-)


Pierwsze zarobione pieniądze przeznaczyłam….Miałam przeznaczyć na pielgrzymkę. Niestety wypadek przy pracy spowodował, że nie mogłam się na nią wybrać.


Boję się ….Choroby i cierpienia bliskich.


Płaczę, gdy….Gdy się wzruszam.


Nigdy nie zjem….W dobrym towarzystwie zjem chyba wszystko  :-)


„Podnieca” mnie(kręci)….Inteligencja i poczucie humoru.


Gdybym była premierem….Wolałabym być prezydentem  :-)


Wymarzona podróż to…Podróż pełna przygód, niezapomnianych wrażeń i wspomnień.


Gdy staję przed lustrem widzę….Spełnioną kobietę.


Gdybym nie była tym, kim jestem, to chciałabym być…Na szczęście jestem tu gdzie jestem i nie chciałabym tego zmieniać.


Trzy przymiotniki, którymi określiłabym Marki, to….Moje, różnorodne, rozwijające się.


Pani motto życiowe….Nie kieruję się żadnym mottem życiowym. Staram się być po prostu dobrym człowiekiem. Jednak w trudnych sytuacjach przypominam sobie sentencję: " nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło".


                                                       Bardzo Pani dziękuję - BBJ

stosio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Gdy Ci smutno, gdy Ci źle... przeczytaj książki te!

Znacie na pewno ten stan, gdy rzeczywistość skrzeczy, a złowróżbne informacje w mediach wypełniają nasze dni, to właśnie wtedy najbardziej p...